Maak kennis met Debbie Bernasco & Renee Boogerd

Debbie Bernasco en Renee Boogerd vormen het hart van BERNAS&CO. Met een team van professionals – van getalenteerde tekstschrijvers tot gedreven webdesigners – kunnen wij snel schakelen van strategie naar creatieve concepten en uitvoering.4

Debbie Bernasco- Creatief strateeg

Elf jaar lang was ik managing director van Quint Result Communicatie. Maar voor de liefde ging ik naar Nijmegen, waar klein voor mij het nieuwe groot werd. Voor mij dan ook geen groot bureau meer, maar een focus op de dingen die ik leuk vind en waarin ik goed ben. Om die reden ben ik inmiddels mede-eigenaar en creatief strateeg bij BERNAS&CO Communicatie.

Mede eigenaar bij BERNAS&CO. Hier werk ik aan alles: van strategie, concept naar ontwerp tot branding, online, film én fotografie. Dat past goed bij mij. Mijn kracht? Sterke ideeën uitwerken naar succesvolle creatie en onderscheidende communicatie. Ik heb een creatieve en communicatie achtergrond. En dat is een ideale combinatie als je fans wit creëren rondom je merk. Daarom zeg ik altijd: ik creëer, inspireer en implementeer. Online of offline? Het één kan niet zonder het ander!

Een leuk weetje: creatief in het bedenken van online concepten en het claimen van expertise begon ik in 2012 naast mijn werk het online platform StorytellingMatters. Sindsdien word ik beschouwd als dé storytellingspecialist op gebied van marketing & communicatie en riep Meltwater mij in 2014 uit tot Nederlands meest invloedrijke vrouw op gebied van contentmarketing.

Voor de rest? Ik heb altijd een pen, stift of camera bij de hand om illustraties te maken of te doodelen. Want hoe laat het ook is of waar ik ook ben, mijn creativiteit móet er soms uit en dan ga ik ook meteen voor dat ene, speciale beeld.

Reneeboogerd

Renee Boogerd- Communicatieconsultant

Van kinds af aan ben ik gek op sport. Volg ik alles en ken ik de meeste uitslagen uit het hoofd. Waarom? Tja, wellicht omdat het bij mij vaak om details en het resultaat gaat. En dan vooral hoe het eerste het tweede beïnvloedt. In mijn werk speelt die focus dan ook een belangrijke rol. Want ik geloof dat het bij communicatie, pers & media of het positioneren van producten & bedrijven behalve om een goede strategie, óók om de details draait. Evenals om relevant en plezant zijn. Bij alles wat ik doe neem ik die achtergrond en focus mee. Iets wat ik eerder deed als hoofd van het Voorlichtingsbureau Brood bij het Nationaal Schoolontbijt en de ‘Brood daar zit wat in’ campagne met Sven Kramer, doe ik nu binnen BERNAS&CO. Want bij ons bureau zorg ik dat alle projecten goed worden opgeleverd. Omdat ik graag waar wil maken wat wij onze klanten beloven. En dat is voor mij net zo goed een sport.