prescan
Reclameacties, wie gelooft er überhaupt nog in? Vrijwel niemand zo blijkt, want uit onderzoek kwam onlangs nog naar voren dat 75% van de consumenten het vertrouwen hierin verloren heeft. Waar men echter wél in gelooft, zijn authentieke verhalen. En daar vond ook de marketingmanager van Prescan zich in. Vandaar dat wij gevraagd werden om samen met de medewerkers van Prescan een authentiek verhaal te maken. Om dit te creëren hebben we diverse mensen geïnterviewd met onze befaamde interviewtechniek. Hieruit tekenden wij een mooi en eerlijk verhaal op.

Influencemarketing.
Wij kwamen met het volgende voorstel voor Prescan: laat invloedrijke bloggers kennismaken met jullie product en laat hen daar open en eerlijk over bloggen, zonder enige restricties. Enthousiast over dit voorstel werden deze bloggers vervolgens in alle vroegte in Duitsland in de kliniek verwacht om daar diverse testen te ondergaan. Zorgvuldig begeleid door Prescan werden de bloggers uitgebreid onder handen genomen en werd hen alles tot in detail uitgelegd. Het resultaat: de gehele dag werden er verhalen getwitterd en werden de weken erna vele foto’s en blogs gedeeld. In ons monitoringssysteem zagen we hierdoor online een enorme piek op gebied van positieve aandacht.